ФАиСЗ

Федерация альпинизма и скалолазания Запорожской области
 
ФорумФорум  КалендарьКалендарь  ЧаВоЧаВо  ПоискПоиск  ПользователиПользователи  ГруппыГруппы  РегистрацияРегистрация  Вход  
Декабрь 2017
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
КалендарьКалендарь
Последние темы
» Список членов федерации
Сб Янв 28, 2017 7:45 am автор Юленька

» 21 березня 2015 відкритий чемпіонат Запорізької області зі скелелазіння на штучному рельєфі (трудність)
Пт Мар 13, 2015 2:25 pm автор Владимир

» 1 ноября открытый Кубок Запорожской области по скалолазанию (трудность)
Пн Окт 20, 2014 6:45 pm автор Владимир

» 05 апреля Открытый Чемпионат Запорожской области по скалолазанию (трудность)
Вт Мар 04, 2014 7:32 pm автор Владимир

» Предварительная регистрация на национальные старты по скалолазанию
Ср Янв 15, 2014 8:18 am автор Юленька

» Проект календаря Запорожских соревнований
Вт Дек 17, 2013 11:21 am автор Владимир

» КУБОК ФЕДЕРАЦИИ 2 ноября 2013
Вт Окт 15, 2013 3:57 pm автор Владимир

» РАСПИСАНИЕ РАБОТЫ ИНСТРУКТОРОВ НА СКАЛОДРОМЕ В БАНЕ
Пт Авг 23, 2013 2:31 pm автор Владимир

» Материалы всеукраинского семинара руководителей-организаторов спортивно-массовых мероприятий и официальных соревнований по альпинизму и скалолазанию 17 апреля 2013 года
Пт Апр 19, 2013 10:22 am автор Владимир

Поиск
 
 

Результаты :
 
Rechercher Расширенный поиск

Поделиться | 
 

 Всеукраїнських дитячо – юнацьких Ігор “Юний альпініст – 2011”

Предыдущая тема Следующая тема Перейти вниз 
АвторСообщение
Юленька



Сообщения : 107
Дата регистрации : 2010-04-29
Возраст : 28

СообщениеТема: Всеукраїнських дитячо – юнацьких Ігор “Юний альпініст – 2011”    Пт Мар 25, 2011 11:28 am

РЕГЛАМЕНТ
Всеукраїнських дитячо – юнацьких Ігор “Юний альпініст – 2011”
30.04 – 06.05.2011р.
Крим, мис Сарич.

1. Графік проведення змагань.

30 квітня - заїзд, реєстрація та розміщення команд, робота реєстраційної
комісії з 16.00, нарада суддівської колегії з представниками команд о 20.00;

1 травня - урочисте відкриття Ігор, змагання зі скелелазіння(швидкість)
для обох вікових груп;

2 травня - змагання з гірської техніки для старшої групи, конкурси для
молодшої групи;

3 травня - змагання з гірської техніки для молодшої групи, конкурси для
старшої групи;

4 травня - змагання на дистанції “рятувальні роботи” для обох вікових
груп;

5травня - масове сходження на вершину “ Куш-Кая”, вечір пісні біля багаття;

6 травня - підведення підсумків, урочисте закриття Ігор, нагородження
переможців, роз`їзд учасників.

2. Порядок проведення Ігор.
2.1. В мандатну комісію подаються наступні документи:
- іменна заявка команди ( для кожної вікової групи окремо) з медичним допуском кожного учасника;
- страховий поліс;
- свідоцтво про народження.

2.2. Правила проведення змагань зі скелелазіння ( швидкість).
Приймають участь обидві вікові групи. Змагання особисто-командні.
Склад команди 6 чол. ( з них не менше 1 дівчини).
Лазіння здійснюються по одній трасі висотою 12 – 20 м.
До старту допускається вся команда.
Страхування учасників здійснюють судді. Результат команди фіксується по сумі результатів підйому кожного учасника. В залік команди йдуть 3 кращі результати хлопців та 1 кращий результат дівчини.
У випадку зриву одного чи декількох учасників ранжування буде відповідним:
1. – по сумі часу 4 – х учасників;
2. - по сумі часу 3 – х учасників і т.п.
До старту допускаються спортсмени в індивідуальній системі для страхування (ІСС) яка складається з верхньої та нижньої частин зблокованих між собою основною вірьовкою або стандартною петлею та в спортивному взутті.
2.3. Змагання з гірської техніки.
Молодша група – 6 чол. ( з них не менше 1 дівчини , три зв`язки).
У залік ідуть результати двох кращих зв`язок, одна з яких змішана.

Етапи на дистанції: підйом, траверс, спуск – П – подібні перила.
Кожна зв`язка проходить трасу окремо. Кожен учасник має
суддівське страхування. По команді “Увага! Марш!” зв`язка починає рух.
Зв’язка проходить дистанцію з обов’язковою зміною ведучого на одному з етапів.
На етапі - «вертикальні перила» при підйомі - рух зі схоплюючим вузлом.
На етапі «горизонтальні перила» – рух на ковзаючому карабіні.
Етап «Спуск» здійснюється по закріпленій суддівській вірьовці на гальмівному пристрої з командною страховкою через заглушений суддівський карабін.
Після закінчення спуску останнього учасника зв’язка витягує свою вірьовку та, забирає вірьовку з маршруту) .Фініш фіксується по факту падіння вірьовки на землю.
Висота дистанції, 10 – 12 метрів, довжина етапів – не більше 10 - 12 метрів. Етапи обладнані суддівськими перилами, пунктами страхування.

Спорядження на дистанції:
Особисте: ІСС, каска, рукавиці, 2 “вуса” для самострахування, репшнур
для фіксуючих вузлів, фіксуючий пристрій (жюмар), гальмі вний пристрій, карабіни ( на грудній обв`язці не дозволяється застосовувати карабін – автомат).
Командне: вірьовка 1 шт. ( не коротше 25 м), відтяжки з карабінами ( не
менше 5 шт.).

Старша група – 6чол. ( з них не менше 1 дівчини, три зв`язки).
У залік зараховуються результати двох кращих зв`язок, одна з яких змішана.
Етапи на дистанції : підйом, траверс, спуск.
Кожна зв`язка проходить дистанцію окремо. Кожен учасник має
суддівське страхування. По команді “Увага! Марш!” зв`язка починає рух.
Зв’язка проходить дистанцію з обов’язковою зміною ведучого при завершенні етапу ( 1 проходить, другий страхує, потім навпаки). При підйомі зв`язка може користуватись однією або двома вірьовками. Зв’язка підходить до пункту, звідки учасники здійснюють самостійний спуск через заглушений суддівський карабін. Під час спуску зв`язка обов`язково користується двома вірьовками. Після закінчення спуску останнього учасника зв’язка знімає вірьовки з останнього етапу. Фініш фіксується по факту падіння вірьовок на землю.
На дистанції може бути введений проміжний контрольний час після проходження дистанції першими трьома командами або до початку змагань.
Команди, які не вклалися в проміжний контрольний час, фінішують по скороченому маршруту і займають місця після команд, які пройшли увесь маршрут.
Спорядження на дистанції:
Особисте: ІСС, 2 “вуса” для самострахування, каска, реп шнур для
фіксуючого вузла, фіксуючий пристрій ( жюмар), рукавиці, гальмуючий пристрій, карабіни ( забороняється в грудній обв`язці карабін – автомат).
Командне: вірьовка 2 шт. ( не коротше 25 м), відтяжки з карабінами ( не
менше 6 шт.).

2.4. Змагання на дистанції “Рятувальні роботи”.
Молодша група – 6 чол. ( з них не менше 1 дівчини).
Команда транспортує “потерпілого” на вірьовці, на жердинах.
1. Транспортування на вірьовці.
Учасники збирають в бухту та замарковують вірьовку.
Етап 1. Зібрану вірьовку бере на плечі з “потерпілим” один учасник і
переносить на задану відстань.
Етап 2. Зібрану вірьовку беруть на плечі два учасника, “потерпілий” сидить
між ними. Рух до наступного етапу.

2. Транспортування на жердинах.
Етап 3. 2 учасники надівають на себе через плече петельки. Через них кладуть жердину. “Потерпілий” сидить на жердині між ними, поклавши руки на плечі рятівників. Рух до фінішу.
Примітка. На кожному етапі «потерпілий» змінюється.

Старша група – 6 чоловіки ( з них не менше 1 дівчини).
Команда транспортує потерпілого на льодорубах та ношах.
Етап 1. Учасники замарковують жорстко два льодоруби. 2 учасника надівають на себе через плече петлі, через них просовують головки льодорубів. “Потерпілий” сидить на льодорубах між рятівниками, поклавши руки їм на плечі. Рух до наступного етапу.
Етап 2. Транспортування на ношах, виготовлених членами команди.
В`язка нош.
Спорядження: 2 жердини по 2, 5 м, 3 жердини (поперечини) по 0,6м, реп шнур 6 шт. Х 1,5 м, вірьовка 20 м.
Жердини кладуть на відстані 50 – 60 см одна від другої і з`єднують трьома поперечинами : дві (крайні) - поверх жердин , третя – знизу. З`єднання жердин зв`язують репшнурами, кінці репшнура зв`язують прямими вузлами. Поверхня нош заплітається вірьовкою. Вірьовку ділять пополам і закріпляють напівсхоплюючим вузлом на жердині (для ніг). Потім на довгих жердинах зліва і справа в`яжуть вузли “стремено” і “напівсхоплюючий”, через один на кожній жердині. Наприклад, на лівій “стремено” , на правій – “напівсхоплюючий”, потім навпаки. Кінці репшнура переплітаються, утворюючи сітку, яка повинна бути туго натягнута. Кількість вузлів – по 10 шт. на кожній жердині.
Кінці репшнура, які залишилися, закріплюються в головній частині.
Учасники кладуть “потерпілого” на ноші і транспортують по пересіченій місцевості до фінішу.

Спорядження.
Спорядження на дистанціях обох вікових груп суддівське.

2.6. Перелік можливих конкурсів.
- В’язання вузлів ( в’язання на швидкість згідно конкретної ситуації:
прив’язати вірьовку, зв’язати вірьовки тощо);
- Спортивні конкурси;
- Конкурс “переправа через гірську річку”. Можливі етапи: місток, колода, навісна переправа
- Конкурс жюмаристів (підйом за допомогою одного або двох жюмарів).

Примітка. Умови конкурсів та їх перелік будуть доведені до команд на місці проведення Ігор.

Головна суддівська колегія з міркувань безпеки або у випадку погіршення метеорологічних умов може вносити зміни до регламенту.


Регламент розроблено Комісією у справах молоді ФАіС України.
Вернуться к началу Перейти вниз
Посмотреть профиль
 
Всеукраїнських дитячо – юнацьких Ігор “Юний альпініст – 2011”
Предыдущая тема Следующая тема Вернуться к началу 
Страница 1 из 1
 Похожие темы
-
» Молдова «BESSARABIA MD-2011»
» Jeep® Grand Cherokee стал лауреатом премии «Внедорожник года 2011»

Права доступа к этому форуму:Вы не можете отвечать на сообщения
ФАиСЗ :: Соревнования :: Национальные-
Перейти: